روشها و راه هاي نزديك شدن به خدا

تمام ادعيه هاي ماه هاي سال

روشها و راه هاي نزديك شدن به خدا

اگر همواره احساس نگراني ، اضطراب و يا تنهايي داريد ، راه حل آن نزديكي به خدا و قدرت الهي است . دوستي و نزديكي با خداوند ، براي شما آسايش ، امنيت و خوشبيني را به همراه دارد. نگران نباشيد ، هر فردي در هر موقعيت كه زندگي مي كند ، مي تواند با نيل به خداوند ، از لحظات خوشي بهره مند شود.
بله ، در آغاز شروع به اين رابطه ممكن است حس كنيد كه اين نزديكي و ميل ، يك طرفه است اما خيلي زود متوجه يكي سري علائم ظريف، ولي عميقي مي شويد كه متوجه حضور و همياري خداوند با خود خواهيد شد . وقتي با خداوند راز ونياز مي كنيد ، حس شور و هيجان تمام جسم شما را در بر مي گيرد و يا وقتي از او پرسشي داريد ، پاسخ خود را “ناخودآگاه” از طريقي “غير منتظره” دريافت خواهيد كرد. متوجه حمايت ها  و معجزاتي ظريف در مسير زندگي مي شويد و يا با گذشت زمان، عملا” ياري او را درك مي كنيد .  در اين راه ، علم درك مسائلي را كه قبلا” قادر به درك آن نبوديد را كسب ميكنيد و زيبايي هايي را مشاهده مي كنيد كه هيچگاه نديده ايد. صبحگاه با نويني دل انگيز الهي از خواب بر مي خيزيد و يا شايد وي در طول روز علائمي را در اشكال مختلف براي شما نمايان كند . خداوند داراي قدرتي بي انتها و بي پايان است، وقت را تلف نكنيد و با شروع آن ، لحظات  خود را با الطاف الهي نوراني كنيد.
در اينجا به هفت گام جهت آغاز نيل به نزديكي الهي اشاره كرده ايم:
۱- اول براي بستن عهدي نزديك و لذت بخش نيت كنيد و تصميم بگيريد . بصورت نوشتاري همواره آن را در جلوي ديد خود در منزل يا محيط كار قرار دهيد.
۲- مي توانيد از تجربه روابط خوشايند خود در زندگي استفاده ببريد . چگونه اين رابطه را گسترش مي داديد ؟ چگونه بهبود مي بخشيد ؟ فهرستي از اين موارد تهيه كنيد. براي مثال ، در روابط مورد دلخواهمان  ، ما بارها و باره با يكديگر حرف مي زنيم و به سخنان هم گوش فرا مي دهيم . اوقات خود را با هم سهيم مي كنيم ، هيجانان و ترس هايمان را در ميان مي گذاريم ، تا حد امكان و بدون توقع ، به يكديگر عشق مي ورزيم … بعد از اتمام فهرست خود ، از آنها براي چگونگي شروع و تمديد رابطه ي خود با خداوند يكتا الگو بگيريد.

 

 

براي مطالعه ي ادامه مطلب كليك كنيد 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.